דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוח בינלאומי: מקצועיות בכל השלבים 

מאת    [ 01/02/2011 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 1963 פעמים ]

כל בעל עסק יודע שאחד המרכיבים החיונים לעסק מצליח הוא לעבוד עם ספקים שאפשר לסמוך עליהם. בעידן של היום בו אתה , בעל העסק, צריך להפנות את כל כוחותיך לכיוון של עשייה יצירתית, התחדשות ויוזמה, עליך לדעת להיעזר בגורמים, שיסייעו לך בניהול הלוגיסטי של העסק שלך. רק כך תוכל למקד את משאביך האישיים למינוף העסק שלך. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בעסק בינלאומי אשר דורש דייקנות, עמידה בלוח זמנים ומתן סחורה איכותית בקנה מידה בינלאומי, עליך להיעזר בנותני השירות הטובים ביותר הנמצאים בשוק.

אחת הבחירות החשובות ביותר שעליך לעשות כדי שהעסק שלך יתנהל על הצד הטוב ביותר, הוא לבחור חברה המתמחה במתן שירותי שילוח בינלאומי. חברה של שילוח בינלאומי היא למעשה יד ימינך והמתווך שפועל בינך לבין לקוחותיך במדינות אחרות. מהרגע שאתה מפקיד את הסחורה בידיים של חברה של שילוח בינלאומי ועד לרגע בו הסחורה נוחתת בשלום במדינה הזרה אצל לקוחותיך, הסחורה נמצאת באחריות החברה המתמחה בתחום של שילוח בינלאומי. השלבים של העברת סחורה בין המדינות השונות  הם רבים, וכל שלב ושלב צריך להתבצע במרב הדייקנות, כדי שהסחורה תגיע בבטחה ליעדה וללא עיכובים מיותרים, שכן כל עיכוב מבחינתך יכול להסתיים בהפסד כספי או גרוע מכך, באובדן לקוחות מאוכזבים.

בשלב הראשון, על החברה המתמחה במתן שירותי שילוח בינלאומי להעניק לך ייעוץ לגבי אריזת הסחורה. זהו שלב חשוב ביותר והגעת הסחורה בשלמותה למדינת היעד שלה תלוי באריזה נכונה. שלב זה, כמו יתר השלבים בתחום של שילוח בינלאומי, הוא שלב שצריך להתבצע באמצעות ידיים מיומנות ומקצועיות. לאחר האריזה של סחורתך תוכל לבחור האם לאחסן את הסחורה במחסני החברה או שמה תעדיף לאחסן את הסחורה במחסני החברה של שילוח בינלאומי, גם אם תבחר שלא להשתמש במחסני החברה של שילוח בינלאומי זוהי אופציה שצריכה לעמוד לפניך.

במקביל לאריזה ואחסון הסחורה עד ליום העמסתה והעברתה מחוץ לגבולות המדינה, החברה של שילוח בינלאומי צריכה לייעץ לך בנושאים בירוקרטים כגון מילוי ניירת, השגת אישורים מיוחדים, והתמודדות מול הגופים הממשלתיים הנכונים. כל אלו חיונים להעברת הסחורה ללא עיכובים וללא שתצטרך בדיעבד לשלם עמלות נוספות או קנסות. כאמור, שילוח בינלאומי הוא נושא מורכב, גם מבחינה בירוקרטית, ולכן עליך לשכור את שירותיה של חברה המתמצאת בתחום, חברה בעלת ניסיון רב שנים עם ידע מקצועי, אשר תבצע את השלב הלוגיסטי בדייקנות ואמינות.

פרט להתמודדות עם הגורמים הפנימיים שפועלים בצורה מסועפת וקשה להבנת גורם חיצוני, על החברה של שילוח בינלאומי לדעת גם את הנהלים והתקנים הבינלאומיים, מחד, ומאידך את הנהלים המקומיים של המדינה הזרה אליה אתה מייבא. פקידי המכס הזרים  מקפידים מאוד על נושאים כמו שטרי מטען, דיווח מדויק של המטען, מכסים ועמלות. טעות בנושאים אלו עלולה להביא לעיכוב הסחורה בנמל התעופה הזר, עיכוב אשר יעלה לך, בעל העסק, סכום לא מבוטל. לעיתים קרובות בסיטואציות כאלו, מספיק שהמשלח הבינלאומי יסכים לשתף עמך פעולה ויפגין רצון טוב כדי שהבעיה תיפתר בזריזות וללא יותר מדי נזקים.

לאחר העברת הסחורה ואישורה על ידי פקידי המכס הזרים, הסחורה צריכה להגיע בשלמותה ללקוחות עמם אתה עובד. גם כאן יש להעמיס את הסחורה בזהירות עד להגעתה ליעד הסופי בשלום.

כפי שאמרנו בהתחלה שילוח בינלאומי הוא נושא מורכב בעל שלבים רבים, שאת כל אחד מהם יש לבצע באמינות ודייקנות. לכן יש לבחור חברה של שילוח בינלאומי עם וותק , ניסיון וידע מקצועי בתחום. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב